משלוחי צד ג'/ DROP

DLJ לוגיסטיקה מספקת שירותי משלוח צד ג׳ (DROP). השירות ניתן במקצועיות ובדיוק רב על מנת שכל יבואן, או ארגון יוכלו להעביר משלוח או מטען מנקודה מסוימת לנקודה אחרת ברחבי העולם, ללא טעויות והכל בהתאם לדרישות הספציפיות. 

מהם שירותי משלוחי צד ג׳ DROP?

שירות משלוחי צד ג׳ מיועד למי שזקוק להעביר מטען מנקודה מסוימת בגלובוס לנקודה אחרת בצורה יעילה ומהירה, ולעיתים גם מבלי שהמשלוח יעבור בארץ כלל בשל העלויות הגבוהות וסיבות נוספות אחרות. השילוח נעשה בהתאם לדחיפות המשלוח והתנאים השונים כמו בשילוח ימי, אווירי או בשילוח אקספרס.

על מנת להגיע לרמת דיוק גבוהה, חברת DLJ לוגיסטיקה עובדת בשיתוף עם מערך ייעודי לתפעול כל שרשרת האספקה מכל מקום ולכל מקום ברחבי העולם, ומעניקה ליווי מלא החל משלב תכנון השילוח ועד להגעתו בבטחה ליעד. השירות כולל טיפול בבירוקרטיה, במיסים, בשינוע ועוד.

Courier filling cargo declaration on cardboard package

טיפול מקצועי לאורך כל הדרך

בשל מורכבות משלוחי צד ג׳, החברה מקפידה על טיפול מקצועי לאורך כל הדרך, לדוגמה הפרדה בין מסמכי הספק למסמכי הלקוח הסופי למניעת אי נעימויות ושמירה על מידור בהתאם לבקשת הלקוח. בנוסף, החברה עובדת בשותפות  מלאה מול הלקוח ומעדכנת בכל שלב אחר התקדמות המשלוח מנקודת המוצא שלו ועד להגעתו ליעד.  

איך התהליך עובד?

דילוג לתוכן