שילוח בינלאומי

Airplane In The Sky With Plane Trails
חברת DLJ לוגיסטיקה מובילה במתן שירותי שילוח בינלאומי ומספקת ליבואנים ויצואנים מגוון רחב של פתרונות שילוח מקצה לקצה, והכל בהתאמה מלאה לדרישות הלקוח וצרכיו הספציפיים ובדגש על מתן מענה תחרותי.

לקוחות החברה ייהנו מליווי מלא הניתן על ידי צוות מקצועי בעל ניסיון של מעל שני עשורים בתחום, כולל מתן ייעוץ והצגת אלטרנטיבות שילוח המתאימות ללקוח ולמוצרים הספציפיים, הן מבחינת עלויות והן מבחינת מהירות האספקה, כדוגמת שילוח ימי ואווירי ובמקרים מסוימים שילוח אקספרס. 

בניית אסטרטגיית ייבוא

בניית אסטרטגיית ייבוא

כדי לייצר סיסטמטיות בתהליך הייבוא או ייצוא שעובד לטווח הארוך, צוות החברה בונה עבור כל לקוח אסטרטגיה המכילה תוכנית מפורטת של כלל התהליכים – משלב הרעיון ועד לקבלת הסחורה, תוך חיסכון עצום בעלויות. השירות כולל ליווי החל משלב הייעוץ לגבי כדאיות הייבוא/ייצוא מבחינת עלויות, מתן פתרונות שילוח, פתרונות לוגיסטיים, אחסנה במידת הצורך, עמילות מכס ועוד. 

Airplane In The Sky With Plane Trails

מעטפת שירות מלאה

מעטפת שירות מלאה

לחברה קשרים ענפים עם סוכנים, אנשי שיווק ומפעלים בכל רחבי העולם, פרמטר המאפשר ליבואנים ליהנות מקשרים עם אנשי מפתח בארץ ובעולם שישרתו את האינטרסים שלהם. בנוסף, לחברה קשרים עם חברות המספקות שירותי אחסנה בנמל, שירותי ביטוח ושירותים נוספים בעת הצורך, כך שתוכלו ליהנות ממעטפת שירות מלאה.

שילוח בינלאומי נעשה בדרכים הבאות:

דילוג לתוכן