שירותי אחסון וניהול מלאי

חברת DLJ לוגיסטיקה שואפת להעניק ללקוח מעטפת שירות מלאה בכל הקשור לשילוח בינלאומי, ועובדת בשיתוף פעולה עם חברות אחסון על מנת שלקוחות יוכלו לאחסן את הסחורה בכל זמן שיידרש. בנוסף, החברה מעניקה שירותי ניהול מלאי על ידי מערכת ייעודית וחכמה התממשקות ב-API למגוון מערכות ניהול מלאי.

שירותי אחסון וניהול מלאי מאפשרים לכל ארגון להתמקד בתהליכים הארגוניים ובלב הפעילות שלהם, וזאת מבלי לעסוק בניהול המלאי ואחסונו. השירותים ניתנים במודלים מגוונים וגמישים, תוך עמידה בסטנדרטים גבוהים ברמה בינלאומית, כך שתהיו בטוחים שתקבלו את הטוב ביותר.

אחסון בסטנדרטים הגבוהים ביותר!

שיתוף הפעולה של חברת DLJ הנו המוצלח ביותר, כאשר חברת האחסון מחזיקה בשטחים נרחבים מאוד הסמוכים לצירים מרכזיים, בהם הסחורה מאוחסנת בבטחה לכל זמן שתרצו. המרכז הלוגיסטי פועל במודלים מגוונים, תו עמידה בסטנדרטים גבוהים ללא פשרות. 



ניהול מלאי מקצועי וחכם

חברת DLJ עובדת עם מערכת לניהול מלאי החכמה והמתקדמת בתחום, על מנת לספק ללקוחות נוחות גבוהה ומגוון רחב של אפשרויות ופיצ׳רים לייעול, שיפור וחיסכון כספי בעת אחסון הסחורה. המערכת מאפשרת לקבל מידע רב כמו הוצאת דוחות בפילוחים שונים, חישוב עלויות, ביצוע אופטימיזציה של המלאי ועוד. כלל הנתונים הללו מסייעים בקבלת החלטות חשובות. 

 

כמו כן חברתינו נותנת שירותי הובלה יבשתית לכל האזורים בארץ, מחסני האחסון ממוקמים באזורים אסטרטגיים מול צירי תנועה מרכזיים. 

דילוג לתוכן